31 Ağustos 2014 Pazar

FACEBOOK CİNİ BEDAVA İNDİR | ABONE OLANLARA

FACEBOOK CİNİ KİTABI NASIL OLUŞTURULDU ? FACEBOOK CİNİNDE NELER VAR?

  Facebook Cini adlı kitabın yazarı kendi sitesinde Facebook Ciniyle ilgili bir açıklama yazısı yazmış.Kitabın çok uzun çalışmalardan sonra ortaya çıktığını anlatıyor .Sonuna kadar yazıyı okumanızı tavsiye ediyorum.Kitaba ne kadar emek verdiğini anlatıyor.Bakın yazıyı aynen paylaşıyorum sizinle :
''  
FacebookCini.com hakkında bir makale yazacaktım ama son anda fikrimi değiştirdim. Bunun yerine ürün sahibine birkaç soru sordum ve cevaplarını yayınlamaya karar verdim. Facebook’dan para kazanmak isteyenlerin muhakkak incelemesini istediğim bu ürün hakkında bizzat sahibinden demeçleri aşağıda okuyabilirsiniz..

Facebook Cini’nin hazırlık sürecini anlatır mısın?

Ürünü hazırlarken bende çoğu amatör gibi kulaktan duyma ve dayanağı olmayan bilgiler ile denemeler yaptım. Yaklaşık 2 yılımı alan bu süreçte sırf deneme yanılma modeli için sayısız Facebook Profili ve Sayfaları açtım. Böylece en iyi sisteme ulaşana dek yüzlerce yanlışı öğrenmiş oldum!
Eğitimi hazırlarken 150-200 arasında ingilizce eğitim videosu izledim, yüzlerce ingilizce makale okudum ve araştırmalarda bulundum. Bunların çoğu “nasıl üye olunur, nasıl resim eklenir” gibi gereksiz bilgiler de içeriyordu! Ama gerekli olan ve sistemi mükemmelleştiren detayları öğrenebilmek için bu kısımları da okumak zorunda kaldım :)
Okumak ve izlemekle kalmadım, öğrendiğim herşeyi aynı anda uyguladım da. Böylece her yazanın gerçek olmadığını da anladım! İşe yaramayanların üzerini hemen çizdim, tecrübelerimi ise sürekli not aldım..
Çok basit , kolay anlaşılır, kapsamlı ve profesyonelce olmasını istiyordum. Bu yüzden 2 yıl içinde öğrendiklerimi yaklaşık 1 yıl içinde defalarca yazıp silerek ve sayısız video çekme denemesi yaparak eğitim seti haline getirdim. Yani 2-3 gün içinde hazırlanmış basit bir e-kitap olduğu düşünüşmesini istemem.

Facebook Cini kimler için fayda sağlar, kimlere kazandırır?

Bu eğitim setine başlarken hedefim şirketlerdi, önce şu 3 sorunun en iyi cevabını arıyordum.
  • Facebook’dan en çok ziyaretçiyi nasıl çekerim..
  • Bu ziyaretçilerin kalıcı olmasını nasıl sağlarım..
  • Daha profesyonel nasıl görünürüm..
Fakat proje esnasında inanılmaz şeyler öğrendim ve yönü çok değişti. Şimdi şirketlerin değil, sıradan internet kullanıcılarının da birebir kopyalayarak çok para kazanabilecekleri bir hale geldi.


Facebook’dan kaç para kazanılır?
Facebook’dan kazanılmaz, çünkü facebook para dağıtmaz. Biz başka sitelerden kazanırken Facebook’u kullanacağız ve inanın harika paralar kazanmak mümkün. Çünkü Facebook’dan daha bilinir, daha güvenilir ve daha büyük pazar olan bir platform yok!
Facebook Cini iNdir
Facebook Cini alanlar ne seviyeye gelebilirler?
Sosyal Medya hakkında verilen seminerler var biliyorsunuz. Ben onların neredeyse hepsini izledim ve sizi temenni ederim bu eğitim setini alan kişi o seminerleri verebilecek konuma gelecektir! İddia ediyorum ki, o seminerleri veren kişiler bile asla bu kadar detaylı ve kapsamlı anlatım yapmadılar..
İşte Facebook Cini yazarının demeçlerini okudunuz! Eğer internetten para kazanmak için Facebook kullanmak istiyorsanız uzun emekler sonucunda hazırlanmış bu eğitim setine sahip olabilirsiniz. Bol kazançlar…




Bu eğitim seti yıllarca önce satılmış çok kaliteli bir üründür.Şu an satışı yapılmamaktadır.Zamanında çok az kişiye ücretsiz olarak verilmişti.Elimde var yani.Şimdi abone olun hemen göndereyim.Altta detayları okuyun.


Bu eğitim setine ücretsiz sahip olabilirsiniz.Bunun için yazılarıma abone olmanız yeterlidir.Hemen alttaki abonelik linkine mailinizi yazın.Sonra tıklayın.Mailinize gelen İNTERNETTEN OTOMATİK PARA KAZANMAK rumuzlu mailde gelen linki tıklayıp aboneliğinizi aktif edin.Sonra bana buradan mesaj atın.Ben de ürün indirme linkini paylaşayım.Teşekkürler.


Facebook Cini | Facebook Cini indir
 Abonelikten sonra aktif olacaktır.








               E-posta ile abone ol

              



Arkadaşlar ayrıca twitter ve facebook sayfalarımı beğenmenizi istiyorum.Aşağıdaki yere bir tık vermeniz yeterlidir.Teşekkürler.
Twitter ve Facebook sayfalarımı takip edin.Follow ve Like yazan kutuya tıklarsanız sevinirim.

0 yorum:

Yorum Gönder


Yorumlarınız değerlidir.Yorumlarda reklam paylaşımları ,küfür ,siyaset vs.olursa uyarılmadan silinecektir.